frm Dr zarina to her fiancĂ©e…thanx
e’ sireh junjung..
interested?? email me at zuehafez78@yahoo.com
frm Dr zarina to her fiancĂ©e…thanx
e’ sireh junjung..
interested?? email me at zuehafez78@yahoo.com
i tgh buat survey skit utk centrepiece – wedding table centrepiece. my cust giv me the budget which is possible for me to comply tp ada restriction skit lar kan since for “budget one”. well for me budget should be no prob tp jgn sampai menekan coz brg2 skrg pun x murah some more utk part time wedding entepreneur mcm i ni…for yg dah ada nama plak…budgetnya price pun leh buat kita telan air liur gak kan..coz for them dah murah but for us…fuuh…yer lar sapa plak nak byr for nama mrk yg dah gah tu….nanti buat ciput, x up to their standard plak…so kita yg kena pandai memilih ikut size poket sdiri aaaaa.
actually centrepiece ni leh buat sdiri dr brg2 kat umah yg sedia ada n terpakai tp utk qty yg skit lar kan..kalu dah byk kena kuar juga duit coz nak standardized kan hasil tu…so surf punya surf terjumpa centrepiece spt gambar yg sumbernya smua dr GOOGLE…so enjoy!!
yg ni bushy skit..n i believe mesti costly..byk pakai bunga n very variety of flower…BTW cantik, meriah n colourful…
simple n elegant…modern gitu…with candle yg menyala, nampak sweet n very e’ romantic..
yg ini bushy n simple coz 1 shades of color frm variety of flowers..artistic gitu, snang nak buat juga..follow wedding theme color anda + concept, moden kontemporari ker…
actually, centrepiece2 ni smua terhasil dr ikutan kita dgn cara mat saleh nya wedding style…but for me its ok..x haram pun, menceriakan lg majlis ada lar…tp slalunya bg majlis yg dibuat di dewan, hotel or taman lar…yg pakai meja bulat2 tu…satu table bepa org jer leh mkn…so tambah skit hiasan kat tgh2 utk ceriakan tetamu…bg style dulu2 atau kat kg yg meja mkn nnya pjg bederet tu lum pernah lg terserempak letak hiasan…letak balang2 kuih/biskut utk pencuci mulut ada lar…erm actually best gak mcm tu kan..murah rezeki tuan umah..hehehe
**masih mencari idea centrepiece budget..
while blog walking n surfing e’ internet….tiba2 nak tgk apa yg mnarik kat jusco/parkson/metrojaya..tup2 dpt catch my attn while browsing parkson nya website..sale again n again handbag lg..hehehe…godaan sungguh skrg ni..nak kata tgh thn x juga tp sale2 mengancam mcm ni mmg mengugat iman kaum pompuan espc…mana taknya, handbag ni part of kemestian bila nak kuar umah tau…x ada mcm x complete arr..mana nak letak purse, handphone, alat mekap skit n diari comei tu n mcm2 lg arr…pendek kata handbag ni kalu ada few type for few purpose lg bagus…leh buat pilihan n leh match gitu dgn pakaian n event…hehehe..so bila dah ada sale tu…kira ok lar kan kalu nak spend skit..dgn nilai rmxxx.00 maybe leh dpt 3/4 jenis kan after less n big diskaun spt diwar2kan tu…so let check it out the ad… n found the announcement too in SNS blog…(almaklum dah tuu… :-)
info here
Brands Offered
Bonia
CK
Carlo Rino
DKNY
Elle
Guess
JLo
Liz Clairborne
Marc by Marc Jacobs
Mulberry
Pierre Balmain
Sachs
Sembonia
Sisley
United Colours of Benetton
sale frm 30/4 – 10/5
well got a lot of brand choices…n the date sale is started is quite breathtaking since gaji mesti baru masuk kan…tp ingat, priority buat liabiliti yg harus dibayar dulu ya..if not nanti dikejar lak oleh ah-long legal or ah-long ill….oopss yg itu jgn sebut..merbahaya!!
**ada balance ker RM dlm bank time ni??? kena berjimat lerrr…jawabnya..this hantaran is for my LIL bro engagement…i try to used orchids for a different…so whoever in love n want to try deco with orchids, pls email me…we also do mix n match other flowers with orchids…
CONGRATS to him n may this relationship last forever.
sireh junjung..
interested?? email me zuehafez78@yahoo.com
hurry-up, most wanted brand by ladies is on SALE!!! really tp…….leh percaya ker…well, personally never been to this kind of warehouse sale..actually i’m a big fans n follower of this shopping n sales but almost half a yr i’m not a crazy people of this warehouse sale anymore…buziest moment chasing after me, no time to spend for those sweet relaxing time (cara utk release tense-shopping!!).
so utk yg mencari handbag leh ar terjah2 sale ni…might catch ur attn kot even old model/design…who cares, since its COACH n GUCCI maa…bkn snang nak dpt kalu x betul2 mengumpul $ or x ber$ utk brg2 branded mcm ni..almaklum “ukur baju di bdn sdiri” – sdiri mau ingat arrr..
tp leh baca juga komen2 dr fans yg pernah pergi this kind of sale…percaya or not or want a giv try or not…smua terpulang pd anda….so sapa yg pergi nanti leh ar bg komen kat sini ya..kita share skit story sbalik sale n pengalaman anda….byk kah melontar n berjaya kah anda?? yg penting berbaloi or not kan…
more info here…
ENJOYSSSS….
**lum pernah ada highclass branded handbag gak…nak terjah juger rasanya..hehehe
another junk mail hit my inbox….ding..toing2….almost terdelete but e’ title attract me badly…mai buka n baca jap…pg lg…refreshment b4 start work..hehehe
e’ story begins…Sepasang suami isteri berjalan
di tepi sebuah tasik yang indah. Kemudian mereka berhenti di sebuah
bangku yang disediakan di tepi tasik. Kemudian si isteri bertanya kepada si
suami. Ini dialog mereka
Isteri : Mengapa abang menyukai saya? Mengapa abang cintakan saya?
Suami : Abang tidak boleh menerangkan sebabnya, namun begitu abang memang
menyayangi dan mencintai Sayang!
Isteri : Abang tak boleh terangkan sebabnya? Bagaimana abang boleh katakan
abang sayang dan cintakan saya sedangkan abang tidak boleh menerangkannya.
Suami : Betul! Abang tak tahu sebabnya tetapi abang boleh buktikan bahawa
abang memang cintakan Sayang!
Isteri : Tak boleh beri bukti! Tidak! Saya hendak abang terangkan kepada
saya sebabnya. Kawan-kawan saya yang lain yang mempunyai suami dan teman
lelaki, semuanya tahu menerangkan mengapa mereka mencintai. Dalam bentuk
puisi dan syair lagi. Namun begitu abang tidak boleh terangkan sebabnya
Si suami menarik nafas panjang dan dia berkata
"Baiklah! Abang mencintai Sayang sebab sayang cantik, mempunyai suara yang
merdu, penyayang dan mengingati abang selalu. Abang juga sukakan senyuman manis
dan setiap tapak Sayang melangkah, di situlah cinta Abang bersama Sayang!"
Si isteri tersenyum dan berpuas hati dengan penerangan suaminya tadi.
Namun begitu selang beberapa hari si isteri mengalami kemalangan dan koma.
Si suami amat bersedih dan menulis sepucuk surat kepada isterinya yang
disayangi. Surat itu diletakkan di sebelah katil isterinya di hospital.
Surat tersebut berbunyi begini :
"Sayang!Jika disebabkan suara aku mencintai mu... sekarang bolehkah
engkau bersuara? Tidak! Oleh itu aku tidak boleh mencintai mu. Jika disebabkan
kasih sayang dan ingatan aku mencintai mu...sekarang bolehkah engkau
menunjukkannya? Tidak! Oleh itu aku tidak boleh mencintai mu.Jika
disebabkan senyuman aku mencintai mu... sekarang bolehkah engkau
tersenyum? Tidak! Oleh itu aku tidak boleh mencintai mu.Jika disebabkan
setiap langkah aku mencintai mu.... sekarang bolehkah engkau melangkah?
Tidak! Oleh itu aku tidak boleh mencintai mu. Jika cinta memerlukan
sebabnya, seperti sekarang. Aku tidak mempunyai sebab mencintai mu lagi.
Adakah cinta memerlukan sebab? Tidak! Aku masih mencintai mu dulu, kini,
selamanya dan cinta tidak perlu ada sebab. Kadangkala perkara tercantik
dan terbaik di dunia tidak boleh dilihat, dipegang. Namun begitu... ia
boleh dirasai dalam hati."
huhu sadisnya ending dia tp byk kebenarannya…perkahwinan berdasarkan CINTA tp perlukah cinta itu bersebab krn sebab2 itu lar juga memungkinkan segala yg baik dan yg tidak, yg mana kita sebagai manusia x tahu kesudahannya….apa yg dpt zue katakan, ianya spt mempercayai tuhan-ALLAH, dia x dpt dilihat, dirasai n sebagainya tp kepercayaan n keimanan kpd-NYA shj yg membuatkan kita berada dibwh kuasaNYA…jd kita laksanakan kewajipan kita sebagai hakNYA, yg lain terserah pdNYA utk menentukan. jgn persoalkan krn itu boleh menyesatkan…
**BTW-today 15/4, happy birthday to my dear LOVE (u know who u r??)
ckp pasal nak kahwin byk yg nak kena disiapkan….dr diri sdiri sampai ke kawasan nak buat majlis…brg hantaran tu ada juga yg kena prepare plg lewat 6 bln sblm majlis coz nowdays rasanya smua org pandai berjimat…so warehouse sale ialah salah satu option yg leh diterima pakai slain dr sale yg shopping complex buat kan…
buka email pg td, mcm biasa shopping n sales mmg akan anta jer update terbaru ttg warehouse sale, so tup2 terminat nak buka this warehouse sale lak
dlm satu sale leh dpt few items..utk lelaki n perempuan juga..so x salah ler kalu sambil menyelam minum air skali kan….kasut lelaki, leather goods- kasut or handbag lelaki n pompuan pun leh juga tu…n x ketinggalan bedding items u….well bilik pengantin mesti nak pakai cadar katil baru kan..kalu x pun lepas kahwin leh jd stok utk tukar2….almaklum beli utk masa depan trus..jgn ingat yg nak pakai masa kahwin jer..yg lepas kahwin pun mau dipk kan juga…
discount pun nampak mnarik tp jgn sampai tertipu ya…n jgn sampai mabuk sale lak…nanti smua pun mau beli…sometime seller pandai mark-up dulu price lama then show lak price after less (price baru) yg jauh lebih murah kononnya dr rega yg mrk dah mark-up tu….so kita ni ingat betul2 lar rega dia jauh lebih mahal kalu x sale..tp mrk dah tipu disitu…huhu..haru…tp mmg susah nak trace unless u all kaki shopping…pernah cek the price..n bila sale basically leh budget bepa byk less mrk buat – then betul or not % sale yg mrk war2kan tu…..
jd berhati2 walau dimana anda tabur $$$ anda..ianya bernilai terutama di waktu ekonomi skrg…smua mau DUIT..x der tu, smua x leh buat….
~think WISELY while SPENDING dear…~
interested?? place order with me NOW…email to zuehafez78@yahoo.com
hi readers..zue akan menulis sdikit apa2 saja mengenai dunia yg berkaitan secara langsung atau tidak dgn dunia perKAHWINan….well ini cuma utk tambah pengetahuan n sharing info larr..nothing else..
picture frm here
kalu nak buat another blog juz to write about benda2 ni rasanya mcm x mnarik coz i’m doing something related then y not i do some writing too…tp its more pd pemerhatian hasil surfing n maybe in the future hasil pengalaman sdiri lak….bit by bit lar kan..plus i x pnadai bciter pjg2 actually..so kalu x pandai bciter mnulis pun agak kureng…anyhow nak giv a try juga larr
FYI utk writing ni, zue akan pakai bahasa rojak malay n english..asal org yg membaca faham jd lar kan…x mau too formal..nanti susah sdiri…silap aribula kena ada dictionary lak sblah…
so tunggu my 1st entry about what ya!!!…
frm Dr Siti – Kg Baru, KL
solemnization on 26/02/10 too…
sireh junjung…tiny tot sireh junjung..
this time around..cupcake – red velvet flavor..
so we welcome cupcakes order for engagement/wedding!!
interested?? email me at zuehafez78@yahoo.comorder frm Atiqa…
this is for her frm her fiancee…cooling green theme
i have no time to capture a picture frm her side since quite bz with few orders in the same day delivery….so will wait picture frm her (blue elegance theme)
solemnization fall on 26/02/10….CONGRATS to both of them.
interested?? email me at zuehafez78@yahoo.com